Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DJ gezocht voor Nederlands Feestcafe in Griekenland (juli/augustus)

  • Roy Sonneveld

    Hallo!

    Door de onverwachte uitval van één van onze DJ's voor komend seizoen, zomer 2012, ben ik op zoek naar een ervaren en enthousiaste DJ die van half juli tot half augustus beschikbaar is om, behalve ons publiek te entertainen, een feestje te bouwen met ons!

    Meer weten?

    Mail me op dj apestaartje roysonneveld punt nl of add me op facebook en/of twitter en DM me daar!

    Groeten,

    Roy

  • Cor Sangers

    Beste Roy,

    Hierbij een bio, www.djcor.com, misschien ook leuk om met een 2e DJ te komen als The Mallorca DJS

    Ben geen jongen meer van 18 jaar maar wel 1 met enorm veel ervaring in de branche

    DJ gezocht ?

    Allround DJ Cor Sangers is de beste DJ die U kunt boeken om absolute partystemming te bereiken in elke stijl.

    DJ Cor Sangers is bekend van vele projecten waaronder “The Vengaboys”, heeft zeer veel ervaring en

    draait en mixt LIVE, al vele jaren in binnen- en buitenland is hij een zeer geliefde DJ.

    Niets is Allround DJ Cor Sangers te gek van Nederlandstalig tot Dance Classics, van House en Trance tot Electro, van jaren 60, 70 ,80 ,90, tot heden.

    DJ Cor Sangers richt zich totaal op het publiek EN draait wat het publiek wenst, hij wordt omarmd,

    is erg openlijk en een echte publiekslieveling.

    Allround DJ Cor Sangers begon al op z'n 14de zelf feesten te organiseren en de hele zaal te entertainen met

    zijn muziek en draaikunsten. DJ Cor Sangers de Producer bestormt al jaren de feesten van klein tot ENORM.

    In Nederland en ver daarbuiten, in Duitsland, Oostenrijk, Italie en Noorwegen is hij erg geliefd.

    Het grootste publiek waar hij ooit voor draaide was 1 miljoen mensen; The Loveparade in Berlijn.

    Als DJ Producer is DJ Cor Sangers verantwoordelijk voor meer dan 150 12inches, vele albums en singles,

    remixes en mix-cd's. 1 Van de grootste successen waar DJ Cor Sangers aan mee werkte is “The Vengaboys”.

    's Winters bestormt DJ Cor Sangers vaak de Alpen en bezorgt dan iedereen met z'n Apres ,ski hits bij minus

    20 graden menige zweetdruppel op het hoofd. Maar ook Absolute Toppers zorgen voor het ophalen van

    goede herinneringen uit de jaren 70,80 en 90. Met de waanzinnige dansmuziek die deze allround

    DJ Cor Sangers draait zorgt hij voor een geslaagd feest in elke stijl waar iedereen het nog lang over heeft.

    Graag hoor ik iets van je,

    Met vriendelijke groet,

    DJ Cor Sangers

  • Roy Sonneveld

    Onderstaande is niet meer van toepassing ….