Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Feest DJ's gezocht voor Oostenrijk

  • Hilco

    Namens een zeer bekende en gerenommeerde Après-Ski kroeg in Oostenrijk, in een van de leukste gebieden, zijn we nog op zoek naar ervaren en enthousiaste DJ's die komend wintersportseizoen graag een week resident-DJ willen zijn. Hier tegenover staat een fantastische deal voor jou + iemand die wilt meenemen. De weken lopen van zondag t/m zaterdag. Geloof me, dit is een zeer leuke ervaring. Heb je interesse? Mail me, en ik neem direct contact met je op.

    Groeten,

    Hilco en Ramon.

  • Chris Swijnenberg

    Reeds 11 jaar ervaring in binnen- en buitenland, zie graag een mail van jullie tegemoet voor meer info.

  • Rom

    Hey,

    Voor welke apresski bar is dat precies?

  • jakob

    Hoi ik zou dat wel graag willen zijn maar ik woon helemaal in nederland . word de reis ook betaald?

    Ik hoor het graag

    Groetjes jakob

  • Party Dj Harry

    Hallo Hilco,

    Ik ben DJ Harry en al ongeveer 8 jaar DJ ook in grotere zaken, dus genoeg ervaring op feest gebied..

    Als u nog een DJ zoekt kunt u me mailen. Kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen beteken..

    Vriendelijke Groet Party Dj Harry (www.partydjharry.nl)

  • DJJurie

    Hallo hallo

    Lijkt me erg vet om naar Oostenrijk te komen. Ik heb reeds 5 jaar ervaring in binnen -en buitenland.

    Afgelopen jaar zomermaanden in t buitenland. Spanje, Turkije, Rimini. Natuurlijk ook geweldig om het eens om te draaien.

    Juist het winterseizoen te gaan knallen!

    Allereerst word de reis en verblijfplaats geregeld en vergoed?

    Elke dag draaien? Of wordt t afgewisseld met verschillende DJ's?

    Om welke apreski kroeg gaat het?

    Met andere woorden ben zeer geinteresseert en hoor graag meer info.

    Gr

    DJJurie

    Jurieeeftink@gmail.com

    0643006237

  • Mark Heerschop

    Goedenavond

    Ik heb wel interesse om een week te komen draaien in Oostenrijk ik ben een dj met ruime ervaring en hou er van om zalen compleet gek te maken. Ik zou graag wat meer informatie willen en wie weet kunnen we een deal maken om te komen draaien.

    Ik hoor graag van u.

    Mvg. Mark Heerschop

  • Jeroen de Bree

    Goedemiddag!

    Graag wil ik hierbij ook aangeven dat ik eventueel geinteresseerd ben om volgend seizoen in Oostenrijk (2012) te draaien voor een ‘X’ aantal weken.

    In het verleden heb ik al seizoenen gedraaid in Oostenrijk en Spanje en daarom heen treed ik op in een grote verscheidenheid aan locaties.

    Maar vooral het draaien in combinatie met het entertainen achter de microfoon ligt mij er goed al vele jaren. Zie www.jeroendebree.nl voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen de Bree

  • Kevin

    Beste Hilco en Ramon,

    Door mijn ervaring als Dj ben ik een allround Dj,

    Ik zit niet vast genageld op een stijl,

    Bij mij kan het alle kanten uit als het publiek het maar naar zijn zin heeft,

    Ook ben ik zelf in bezit van een Cdj 2000/900 en Djm 800 die ik eventueel mee neem,

    Oostenrijk lijkt mij een fantastische ervaring en ik zou graag een week komen draaien ,

    Met vriendelijke groeten

    Kevin Jaartsveld.

  • DJSLUGAJ

    Beste Hilco,

    Ik weet dat je bericht wat ouder is, maar geldt bovenstaand ook voor komend winterseizoen?

    Groet