Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

snowmagazine

  • petra

    Hallo,

    Zoek een naam van de muziek die ze bij snowmagazine laten horen.

    Niet de begin tune van snowmagazine, maar als ze mooie beelden van bergtoppen laten zien.

    Er zijn vioolen te horen.(volgens mij is het een top 40 nummer geweest)

    http://www.snowmagazine.nl/_main-snow2.htm

    Uizending gemist.

    Dan de deel 2

    Europa SR/Kaprun met Sebastiaan Bleekemolen.

    Als je het afspeelt begint bij 2 minuten een viool intro van

    een mooi liedje.

    Ken jij de uitvoerende?

    Ik hoor het graag.

    Alvast bedankt

    Groetjes Petra

  • Berry

    Hoi Petra,

    Ook ik vraag me elke week af waar het vandaan komt,ik ben al op zoek

    Als ik het weet hoor je het

    Groetjes Berry

  • Trea

    Hoi Petra,

    Heb je inmiddels al wat gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek.

    Groeten Trea

  • Carola

    Heeft iemand inmiddels het antwoord op de vraag van Petra, wij zijn namelijk ook op zoek!

    Alvast bedankt voor de info!

    Groetjes,

    C

  • Bas

    Er bestaat een hele reeks “cafe del mar- cd's”. Het nummer dat jullie zoeken is het eerste nummer van een van deze cd's. Ik heb namelijk een gecopieerde versie hiervan, weet alleen niet meer precies welk deel…

    (let op: het herkenbare deuntje uit snowmagazine komt pas na ongeveer 2 minuten…)

  • Trea

    Bedankt Bas voor je tip! Het blijft nog steeds een zoektocht met jouw aanwijzingen. Kun je het nummer niet op limewire plaatsen? Dan kunnen we er in ieder geval naar luisteren.

    Groeten Trea

  • Lou

    Beetje raar dat ik reageer.. Ik was op zoek naar het nummer omdat ik het zo mooi vind maar wist ook de naam niet. Ga ik dus googlen en zie ik dat er meer mensen het nummer zoeken.. Nou ik kan je vertellen gevonden:

    Mumbai Theme tune van A.R. Rabman ook wel op cafe del mar Vol 5!!

    Veel plezier!

    Gr Lou

  • Gert

    Weet wat het is. Bas had inderdaad gelijk. Het is het eerste nummer van Cafe del mar uit 1998. Het album heet Cafe Del Mar Volume 5. A.R. Rahman is de artiest en het nummer heet BOMBAY THEME. Het stukje is te horen na 2.14 minuten.

    Veel plezier ermee. Gewoon te downloaden met Limewire.

    Groeten

  • Fraanske

    Bedankt, Ik was al lange tijd opzoek naar deze tune uit snowmagazine.

    Nu hoorde ik het terugkomen bij het programma Spoorloos van de KRO. Ik denk nu nog eens zoeken. Fluitje van een cent op deze wijze. Bedankt.

    groeten,

    Fraaanske

  • Paul

    Jullie ook bedankt, ik ben toch een tijdje bezig geweest om dat op te zoeken.

    Ik wilde het perse weten.