• Persoonsgegevens:
Naam: L.S Smeets (Loek)
Adres: Locht 30
Postcode, woonplaats: 6466 GW, Kerkrade
Telefoon Mobiel: 0612260890
E-mail: Ls-Light@planet.nl
Geboortedatum: 26-01-1994
Geboorteplaats: Kerkrade
Nationaliteit: Nederlander
Rijbewijs: GEEN
Burgerlijke staat: ongehuwd
• Opleidingen:
1999-2008: Basisonderwijs Windekind Heerlen
2008-Tot Heden: VMBO Bernardinus college Heerlen
• Werkervaring:
2005:
Mijn begin als hobby DJ bij verschillende feesten en partijen. Dit werd steeds meer een succes en zo heb ik besloten mijn eigen bedrijfje op te starten: LS-LIGHT.
Dit is een hele tijd een groot succes geweest en ik had het erg druk tot ik eind 2009 besloot om ermee te stoppen en verder te gaan als een wat meer professionelere DJ. De reden hiervoor was dat ik al een tijdje bij een groot bedrijf werkte, wat ouder werd en op steeds grotere feesten ging draaien.
2006:
Het ging steeds beter met mijn bedrijfje en ik heb het wat uitgebreid.
2007:
In dit jaar heb ik, zoals voorgaande jaren, veel succes behaald en veel ervaring opgedaan in de carnavals- en après-skimuziek. Hoewel veel mensen deze twee met elkaar vergelijken, vind ik dat het twee totaal verschillende richtingen zijn. Ik heb als het ware een beetje liefde gecreëerd voor deze muziek en ik vind het dan ook geweldig.
2008:
Ik ben gestart met het draaien in verschillende uitgaansgelegenheden, van cafés tot danszalen.. Vanaf dat moment ben ik me steeds verder gaan verdiepen in de housemuziek.
2009:
In dit jaar ben ik begonnen bij een Pro audio en licht bedrijf als Technicus en DJ en heb mijn bedrijf stopgezet.
2010:
Ik ben begonnen met het draaien in een locale discotheek als DJ van een tienerdisco in samenwerking met een andere dj voor zo’n 900 jongeren.
2011:
Met een paar mooie grote feesten en een aantal avonden draaien in de discotheek ben ik dit jaar gestart.
Hopelijk zal ik nog veel gaan beleven met als hoogtepunt te mogen draaien in the sunny beach.
• Talen:
Nederlands: Moedertaal
Engels: Goede beheersing in spreken, verstaan, schrijven, lezen
Duits: Voldoende beheersing in spreken, verstaan, schrijven, lezen
Mijn beschikbare tijd:
• Van 11 juli tot en met 26 augustus ben ik beschikbaar.
Dit is mijn gehele zomervakantie. Totdat ik weet of jullie mij in kunnen en willen plannen en wanneer dat zou zijn, houd ik deze vakantie volledig vrij.
Mijn motivatie:
• Mijn motivatie om te draaien in The sunny beach is erg uiteenlopend.
Op de eerste plaats hoop ik er een erg leerzame ervaring van te kunnen maken. Ik vind het belangrijk om veel nieuwe dingen te leren en te ervaren. Op de laatste, maar niet minst belangrijke plaats, heb ik er ook enorm veel zin in de mensen te amuseren en ervoor te zorgen dat ook zij een geweldige tijd hebben.
Hopelijk heb ik u voldoende informatie gegeven. Ik hoop spoedig van u te horen of ik in aanmerking kom voor de baan.
Met vriendelijke groet,
Loek Smeets