Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

snowmagazine

  • astrid

    en hoe heet dan de begin tune?die zoek ik juist wel.

  • Raymond

    http://www.stratingmusic.nl/snow.htm

    Dat is de tune, echter heb ik hem nog nergens als download aangetroffen. Moet hem zelf eigenlijk ook hebben.

  • Dennis

    hoe kom ik ook aan de tune van rtl snowmagazine?

    ik ben er al heel lang naar op zoek

  • mr T

    De begintune van Snow Magazine is een door/voor RTL zelf ontwikkelde tune, daterend uit 1989/1990. Hij werd bijna 20 jaar gebruikt voor Snow Magazine en in de beginjaren van RTL ook voor een fashion-programma, dacht ik.

    Omdat er rond 2002 heel veel vragen bij RTL (of destijds SBS?) binnenkwamen naar de tune hebben ze hem een tijdje online gezet op de Snow Magazine pagina als stream. Het mooie daaraan was dat die stream volledig gecached werd in je Temporary Internet Files, waardoor ik hem naar mp3 heb kunnen omzetten en sindsdien is het 1 van mijn meest waardevolle liedjes.

    Als iemand hem nog nodig heeft (het is immers 3 jaar geleden sinds iemand er hier naar vroeg): hij is nu ook via Youtube te vinden.

  • huub van den berg

    Hallo. ik zou graag de tune willen downloaden in mp3 formaat maar kan hem niet vinden. ook niet op youtube. heb jij de mp3 nog. zou je die kunnen mailen?

    Groeten. Huub

  • Peter

    Hallo,

    ik ben ook al heel lang op zoek naar de begin tune van de RTL Snow Magazine programma. Kan hem helaas nergens meer vinden op het net, niet op YouTube, niet via Google…

    Heeft iemand van jullie hem nog in MP3 formaat? Of misschien een tip waar deze nog te vinden is?

    Alvast bedankt!

    Groet, Peter

  • Joost

    Mr T, heb je deze tune nog ? ik ben er al een tijdje naar op zoek en kon hem niet vinden op YouTube

  • Cowley

    Het is een sample wat door Robert Strating gehaald is uit het nummer Executive Dance van artiest ‘Executive’